.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفرچاههای فوری برای کاهش قطعی آب در گرگان

مدیر عامل آبفای استان گلستان اعلام کرد:با توجه به افزایش جمعیت شهر گرگان برای تامین آب شرب باید چاره ای اندیشید و یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین آب شرب ، حفر چاه های فوری است.
به گزارش شمال نيوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،رضایی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، با اشاره به استفاده بی رویه از آب شرب،گفت: بی از نیمی از مشترکین بالاتر از الگوی مصرف، آب استفاده می کنندف این در حالی است که اگر مشترکین10درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، امسال کمترین تنش قطعی آب را شاهد خواهیم بود.
رضایی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جمعیت شهر گرگان برای تامین آب شرب باید چاره ای اندیشید گفت :حفر چاه های فوری یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین آب شرب است .
وی در ادامه افزود: 10 حلقه چاه درمحدوده شهر گرگان حفر و تجهیز شده است ودر حال حاضر برای اتصال آب شهر گرگان 5 حلقه به مرحله اجر رسیده و 5 حلقه دیگر تا پایان اردیبهشت به سرانجام خواهد رسید.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به سفر اول رییس جمهورخاطر نشان کرد: یکی از مصوبات سفر اول بحث جمع آوری و دفع تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان بود که هیئت دولت 30 میلیون دلار به صورت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی برای این پروژه تصویب کرد.
وی عنوان کرد: از دیگر مصوبات سفر اول رییس جمهور، انجام مطالعات فاضلاب شهرهای علی آباد، فاضل آباد و گمیشان بود که امسال تنها یکی از این پروژه ها کد اجرایی گرفته است.
رضایی بحث مدیرت بر تقاضا را از مباحث مهم دانسته وافزود: بحث عرضه آب و هماهنگی با مشترکان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید سیستم اتفاقات را ساماندهی کرد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه اصلاح شبکه آب شهر گرگان به کاهش هدر رفت آب کمک می کند از ادارات خواست تا نسبت به جداسازی آب مصرفی فضاهای سبز با آب شرب اقدامات لازمه را انجام دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.